Subject: FW: TAT "Toetuse andmise tingimused uussisserändajate kohanemise toetamiseks" lõpparuanne
From: "Margit Tilk" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Mon, 12 Feb 2024 14:33:42 +0200

Tere

Palun registreerida 09.02.2024 Viit 13-5/5097-1 vastusdokumendiks.

Tänades

Margit

From: Margit Tilk
Sent: Monday, February 12, 2024 2:32 PM
To: 'Ivi Liivoja' <[email-masked]>
Subject: RE: TAT "Toetuse andmise tingimused uussisserändajate kohanemise
toetamiseks" lõpparuanne

Tere

Lisaks sinu märkustele leidsin järgmised tähelepanekud:

*	Viide lisale on päises vale, viidata tuleb ikkagi kultuuriministri
16.06.21 käskkirjale
*	TATis on tegevuse  „2.2.3.2.Koolituste materjalide ja teadmiste
testide piloteerimine“ tegevuste elluviimise aeg 01.03.2015–31.12.2017.
Lõpparuandes on teised kuupäevad.
*	Kogu aruanne tuleks läbi vaadata, et ei oleks kasutatud tulevikku
nt lk 22 „Leping eduka pakkujaga sõlmitakse 2019. a jaanuaris ning tööde
teostamise lõpptähtajaks on november 2019. a.“ Valikud soovituste osas
tehakse üheskoos partneritega aastal 2020 uute hangete koostamisel.“. Või
lk 29: „Aasta lõpuks oli aga selge, et strateegilise juhtimise tasandil
pole võimalik lähiajal ühiseid töövorme leida, seega on otsustatud hange
läbi viia 2020. aastal.“
*	TATis on tegevusel „2.3.3.1. Arendamist vajavate teenuste ja nende
pakkumise võimekuse väljaselgitamine“ teised kuupäevad kui aruandes.
*	Aruandest võiks selguda, mis 3 teenust jäi arendamata ja mis
põhjustel.
*	TAT lõppeesmärgi täitmise selgituses viidata ikka projekti
lõppkuupäevale, mitte aastale 2022.

Tervitades

Margit

From: Ivi Liivoja <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 8, 2024 3:05 PM
To: Margit Tilk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: TAT "Toetuse andmise tingimused uussisserändajate kohanemise
toetamiseks" lõpparuanne

Tere

Vastavalt TAT-i  „Toetuse andmise tingimused uussisserändajate kohanemise
toetamiseks“( nr 2014-2020.2.06.001002003.01.15-0004) 11. Tegevuste
elluviimise tulemusaruanne ja selle esitamise kord p. 11.5 edastan RÜ
poolt kooskõlastatud aruande RA-le kinnitamiseks.

11.5. Juhul kui lõpparuandes puudusi ei esine, kooskõlastab RÜ lõpparuande
ja edastab selle viie tööpäeva jooksul RA-le kinnitamiseks. Kui RA on
lõpparuande kinnitanud, teavitab ta sellest RÜ-d kolme tööpäeva jooksul
kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis.

TAT-i lõpparuanne on esitatud struktuuritoetuste registri kaudu
08.02.2024 a.

Lisan kirjale juurde paar tähelepanekut, mis leidsin kui võrdlesin
saadetud lõpparuannet ja SFOS-is olevaid andmeid.

1.	Lõpparuandes  8. Väljund-ja tulemusnäitajate täitmine on märgitud
Infoplatvormi kasutajate arvuks  31 413 ( veerus Tegelik saavutustase).
SFOS-is on veerus Saavutatud väärtus seisuga 31.12.23 aga  38 751.
Lõpparuandes on arv 38751 märgitud selgituse veergu.
2.	Lõpparuandes 8. Väljund-ja tulemusnäitajate täitmine tabeli lõpus
kus on lahter -TAT eesmärgi täitmise selgitus- on  jäänud selgituses kirja
-  2022 aasta seisuga…
3.	Toetavate tegevuste eelarve täitmine kulukohtade kaupa vorm.
Veerus 8 Abikõlblik kulu aruandeperioodi lõpuks on  3.1.4  eelarve real
puudu summa 65 520.-

Lugupidamisega,

Ivi Liivoja
Projektikoordinaator

Telefon: +372 663 2023
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>